مسعود شفیعی کیا

سیاسی ، فرهنگی ، تحلیلی

مسعود شفیعی کیا

سیاسی ، فرهنگی ، تحلیلی

ضرب المثل هایی که از لحن امثال جناب آقاتهرانی به ذهن می آید !

بأسمه تعالی

ضرب المثل هایی که از لحن امثال جناب آقاتهرانی به ذهن می آید !

معصومین افراد را از « سکرة القدرة » (مستی قدرت ) بر حذر داشته و آنرا موجب دوری از خدا و واقعیت ها دانسته اند ٬ به خصوص اگر آن « توهم قدرت » باشد .

دقیقا سال گذشته ( ۸ اسفند۹۳ ) بود که جناب آقا تهرانی با لحنی که گویای عدم عبرت از انتخابات سال ۹۲ بود که اصلح شان نتوانست بیش از چهار میلیون رأی بیاورد و حباب ترکیده ی توهم اینکه ایشان می توانند کسی را رئیس جمهور کنند را ندیده گرفت و در برنامه « شناسنامه »به تهمت زنی و خط و نشان کشیدن برای دکتر احمدی نژاد پرداخت !

متأسفانه وی که مشهور به استادی اخلاق شده تضاد پیش آمده رئیس جمهور سابق با مصلحی را که در حلقه ی جناب مصباح است را بی تقوا تقابل دکتر احمدی نژاد با رهبری القا کرده و با ادعای اینکه « طراز ما رهبری است . » وانمود کرد دکتر احمدی نژاد از این طراز خارج شده و گفت : 

جبهه پایداری از احمدی‌نژاد در انتخابات 96 حمایت نمی‌کند، مگر اینکه تغییر جدی‌ کند

✔️ رنجبران : «پس احمدی‌نژاد فعلی مورد تایید شما نیست»؟!

✔️ آقا تهرانی : نه نیست، مگر اینکه تغییر جدی در خود ایجاد کند. برخی‌ اشکالات را منتسب به اطرافیان احمدی‌نژاد می‌دانستند ولی من معتقدم ما به اطرافیان او که رای ندادیم ما به احمدی‌نژاد رای دادیم.

 اینکه گمان کنند ، حزب کوچکی که برای بقا مجبور به آویختگی از جریان به اصطلاح اصولگراست قدرت بازگرداندن آن مرد را دارد نمونه ای از همان مستی است و دقیقاً امسال در همان تاریخ پیام واضح خدای گرداننده ی قلوب را آقا تهرانی که در دوره های قبل جزو نفرات اوّل تهران بود به عینه دید !
- البته جناب حداد عادل هم که خط قرمز اصولگرایی را جریان انحرافی دکتر احمدی نژاد دانسته وضع بهتری ندارد- ...

ضرب المثل هایی به خاطر آمد مثل : « تو گِل زین اسب را بگیر سوار کاری پیش کشت ! »
یا : « یارو رو تو ده راه نمی دادند ؛ سراغ خونه ی کدخدا رو می گرفت ! »

این بدمستی ها به همین خاتمه نیافت ؛ اخیراً هم وی با مصاحبه با « رمز عبور » دکتر محمود احمدی نژاد را متهم کرد و گفت : « به احمدی نژاد گفتم یکی از انحرافات جدّی در سیاست این است که هدف وسیله را توجیه می کند . »

و در همین مصاحبه کسیکه از قبیله ای است که  واژه ی موهوم « جریان انحرافی » ، « اکبر رفسنجانی » را با هزینه ی مؤسسه ای که نام مبارک بنیانگذار جمهوری اسلامی را عاریه گرفته در کشور منتشر کردند تا دولت احیاگر خط امام راحل را به خواست شیمون پرز ننگ کنند با کنایه مدعی شد : « می‌گویند آقای احمدی‌نژاد با آقای هاشمی بسته یا اگر هم نبسته شکل او شده است. » و ...

 این مستی ها ریشه در همان توهمات پسا سوم تیری این حلقه و بزرگ این جریان دارد که وی نیز در انتخابات اخیر ید قدرت پروردگار گرداننده قلوب را دید که دکتر احمدی نژاد این را هم پیش بینی کرده بود :

✌ دکتر احمدی نژاد :
« به آقایی که تندروی کرد و گفت اینها بزرگترین خطر از صدر اسلام تاکنون هستند و هفته بعد گفت اینها عددی نیستند، پیغام دادم که نگران شما هستم. آن شخصی که می خواست پیام را ببرد گفت به چه دلیلی این حرف را می زنی؟ گفتم: دولت نهم را خدا سر کار آورد. احمدی نژاد فقط یک فلش جهت نما بود. اگر کسی در ذهنش خطور کند که این دولت را او سر کار آورده خدا یک جا حالش را می گیرد و به او نشان می دهد که هیچ کاره بوده.»

شنیده شد اخیراً نیز جناب آقاتهرانی با تحقیر مرحوم فردوسی ، این موّحد روزگاران و احیاگر اسلام ایرانی و شیعه ی پویا نشان داد فقط بزرگی مانند دکتر احمدی نژاد مورد بی مهری این جماعت قرار نمی گیرند بلکه این افکار به دور از اندیشه ی امام خمینی و رهبری که ریشه ی تکفیری گری خطرناک جوانان مرید این جریان خواهد بود سر دراز دارد و ...

معصومین فرموده اند انتقام خدا از کسانیکه مؤمنین را تهمت زده و ایذاء و تحقیر می کنند سریع ترین است اگر چه ما هیچگاه از سر بریده شدن هزاران نفر در دارالعماره پس از مختار خشنود نشده ایم بلکه « خرما نتوان خورد از این خار که کشتند ! » و امان طلبی از تزویر عاقبتی بهتر از این ندارد .

و کسانیکه نسبت به جناب مصباح و این جریان شرک خفی دارند خواهند دید به ساحت ولایت بدون انتخاب این قبیله خدشه ای وارد نخواهد شد و ...

بنده عقیده دارم جریان آقای مصباح ‌و دیگر همفکران اگر در این فرصت دو ساله جبران آن جفاها به دکتر احمدی نژاد می کردند این تقدیر قابل برگشت بود ولی بر بیزاری خود از مرد خدا افزودند و در وادی تیه ماندند و جز توبه چاره ای نیست ...

فٱعتبروا یا أولی الأبصار .

مسعود شفیعی کیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.